Chi tiết thông tin tuyển dụng "Admin (Fluent English)"
Mức lương
Thương lượng
Địa điểm
- 124 Truong Chinh Str., Tan Hung Thuan Ward, District 12, HCM City
Mô tả công việc
ADMIN:
• Welcome guests, answer incoming & outgoing calls and mails, and transfer to relevant department.
• Follow the domestic delivery and deliver to relevant departments.
• Prepare welcome drinks (tea, coffee, soft drinks, etc.) & lunch for clients during visits.
• Manage company travel arrangements, including car/taxi bookings, hotel reservations, and air ticket booking.
• Organize and coordinate company meetings.
• Participate in organizing company event and activities.
• Manage suppliers: grab, ticket vendors; car and taxi suppliers & periodically evaluate and select the company's best suppliers.
• Maintain cleanliness, orderliness, and a professional work environment.
• Manage company cleaners and drivers.
• Monitor employee compliance with company policies
• Manage attendance records, organizational charts, and employee list.
• Arrange and support new employees in accordance with the company's onboarding process.
• Handle HR & Admin paperwork
• Other tasks as requested by the direct manager
HUMAN RESOURCES (will be trained if no experience)
• Posting job (Joboko, LinkedIn, Facebook...)
• Screening CVs and Interview arrangement
Yêu cầu công việc
• 1 OR 2 YEARS EXPEREINCES IN ADMIN
• Friendly & cheerful appearance
• University / College graduate
• High sense of responsibility
• Strong teamwork spirit and good communication skills
• Ability to manage multiple tasks efficiently while maintaining attention to detail
• Well-presented & sociable with a customer service-oriented attitude
• Dynamic, careful, proactive, cheerful
• Enjoy working in a fast-paced international environment
• Proficient in Microsoft Office, Google Drive, Internet, and social networks
Quyền lợi được hưởng
Year-end bonus
Nghỉ phép có lương
Probation period: Full salary during probation
Compulsory insurance: Based on full salary
Annual salary increases
Máy tính xách tay
Company-provided laptop
Xem thêm
Cách thức ứng tuyển
Ứng viên nộp hồ sơ trực tuyến bằng cách bấm "Ứng tuyển" ngay dưới đây.
Thông tin công ty
Giới thiệu
Công Ty TNHH An Việt Thịnh
CÔNG TY TNHH AN VIỆT THỊNH (AVT) là công ty con thuộc TẬP ĐOÀN EUROFAR (TRỤ SỞ ĐẶT TẠI HÀ LAN). AVT tọa lạc tại Quận 12, Tp. HCM chuyên sản xuất, kinh doanh các sản phẩm nội thất sân vườn cho các nhà bán lẻ toàn cầu. Với lịch sử gần 20 năm thành lập, phát triển và nỗ lực, AVT đã và đang là 1 trong những doanh nghiệp dẫn đầu trong lĩnh vực nội thất này và là đối tác đáng tin cậy của nhiều công ty khắp thế giới.
Hàng năm, AVT xuất khẩu hàng ngàn con-tai-ner cho khoảng gần 200 khách hàng toàn cầu. Chức năng của AVT tại Việt Nam bao gồm theo dõi đơn hàng, thiết kế, vận chuyển, mua hàng, kế toán, đảm bảo-kiểm soát chất lượng, chuỗi cung cứng/ kế hoạch sản xuất, phát triển sản phẩm...với sự hỗ trợ của đội ngũ chuyên nghiệp và nhiều nhà máy đối tác độc quyền.
Nhằm đáp ứng nhu cầu phát triển mạnh mẽ, AVT đang tìm kiếm những ứng viên tài năng để tham gia đội ngũ của công ty.
Quy mô
Địa chỉ